Váš nákupní košík

Všeobecné obchodní podmínky

PROVOZOVATEL:

Tomáš Had
Krymská 74/41, Praha-Vršovice
101 00

IČO: 09958355
Nejsme plátci DPH.
E-shop je určen pro koncové zákazníky, pro velkoobchod nás kontaktujte na [email protected]

ADRESA PROVOZOVNY:

“Košile…” – OBCHODNÍ CENTRUM ŠESTKA

Fajtlova 1090/10
Praha 6 – RUZYNĚ
161 00

603 441 916
[email protected]

1 / VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

a) Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) provozovatele Tomáš Had, Košile… , IČ: 09958355 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístněné na www.woocommerce-680848-2241628.cloudwaysapps.com (dále jen „webová stránka“).

b) Ustanovení obchodních podmínek je nedílnou součástí kupní smlouvy.

c) Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

2 / OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

a) Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naší adrese.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, hmotnost, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.

b) Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými návody k obsluze, záručními listy a seznamy pozáručních servisních středisek, je-li to pro daný druh zboží obvyklé.

c) Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo ke vzniku smlouvy potvrzením objednávky, nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.

d) V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.

e) Dopravci mohou platit také hotově či kartou.

3 / POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

4 / ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit (telefonicky nebo e-mailem), a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail, číslo objednávky a číslo faktury.

5 / PLATEBNÍ METODY

Platební systém Comgate umožňuje online platby

České spořitelny
ČSOB
Era
Komerční banky
mBank
UniCredit Bank
Fio Bank
Raiffeisen Bank

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

5.1 / Platba kartou 

Online platba platebním systémem Comgate – Přijímané karty:

VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro

5.2 / Platba na dobírku

Při platbě na dobírku zaplatíte za objednávku dopravci při převzetí zásilky.

5.3. / Platba převodem

Pro platbu převodem použijte následující údaje:

Číslo účtu: 297384825 / 0300 ČSOB a.s.

Variabilní symbol: použijte číslo vaší objednávky

IBAN: CZ16 0300 0000 0002 9738 4825

SWIFT: CEKOCZPP

Pokud neuhradíte platbu do 7 dnů od data objednávky, Vaše objednávka bude zrušena.

Po vytvoření Vaší objednávky Vás vždy budeme kontaktovat e-mailem.

6 / BALNÉ A POŠTOVNÉ

Objednané zboží vám zašleme poštou na dobírku nebo po provedení platby za objednávku na náš účet. Cena poštovného a balného je 121,- KČ pro PPL a 75KČ pro Zásilkovnu, dobírkový poplatek je 50,- KČ. Při objednávce nad 1 500,- KČ je poštovné na území České Republiky a Slovenské republiky zdarma.

Při objednávce do zahraničí, účtujeme poštovné 250,- KČ pro nákupy do 2 000,- KČ, pro nákupy nad 2 000,- KČ je zahraniční poštovné 80,- KČ.

7 / DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta je od 2 do 5 pracovních dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.

8 / VÝMĚNA ZBOŽÍ

V případě potřeby (nevhodná barva, velikost) Vám nepoužité, nepoškozené zboží (originál zabalené) vyměníme za jiný druh, avšak vždy po předchozí emailové či telefonické domluvě.

Zboží pak zašlete doporučeným balíkem (ne na dobírku) na adresu provozovny (viz. KONTAKTY).

Náklady spojené s výměnou nese v plné výši kupující.

9 / REKLAMACE A ZÁRUKA

a) Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě.

b) Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

c) Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.

d) Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

f) Bude-li reklamace shledána jako neoprávněná, bude Vám zboží vráceno zpět na Vaši adresu. Náklady spojené s poštovným a balným, spojené s neoprávněnou reklamací, hradí kupující.

g) Bude-li reklamace posouzena kladně, obratem Vás budeme informovat a nové zboží neprodleně odešleme na Vaši adresu.

i) V případě že nebude možné reklamované zboží vyměnit ( nedostupnost na skladě, již nevyrábějící typ, atp.) budeme Vás kontaktovat ohledně domluvy na způsobu vrácení peněz.

j) Podmínky reklamace se vztahují pouze na zboží zakoupené u provozovatele tohoto internetového obchodu. Záruční doba začíná dnem převzetí zboží kupujícím.

k) Po obdržení zásilky se zbožím, neprodleně zkontrolujte její úplnost. V případě nejasností nás prosím neváhejte kontaktovat mailem nebo telefonicky. Oznámení je nutné učinit neprodleně, a však nejpozději do 4 dnů od převzetí zásilky. Po této době bude zásilka považována za kompletní a řádně doručenou, v případě že tak neučiníte, vystavujete se riziku neuznání reklamace.

9.1 / Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

9.2 / Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci e-mailem, či písemně.
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na adresu naší provozovny.

“Košile…” – OBCHODNÍ CENTRUM ŠESTKA

Fajtlova 1090/10
Praha 6 – RUZYNĚ
161 00

[email protected]

3) do zásilky uveďte důvod reklamace a vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.

9.3 / ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů

ode dne převzetí zboží,
ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí
ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná dodávka zboží.

Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:

poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,
dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
v dalších případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku.
Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o odstoupení ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.

Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít vzorový formulář k odstoupení od smlouvy poskytovaný prodávajícím. Odstoupení od kupní smlouvy zašle kupující na emailovou nebo doručovací adresu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající potvrdí kupujícímu bezodkladně přijetí formuláře.

Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.

Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictví emailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.

Vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy
Odstoupení od smlouvy KOŠILÁRNA.doc

10 / MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.